Storytelling in een commercial

mrt 17, 2021 | Laatste Nieuws

Het is zover! Vanaf deze week is de nieuwe commercial van NHA op tv. Een project waar wij de afgelopen tijd hard aan hebben gewerkt. De opdracht was om binnen 30 seconden een verhaal over de liefde te vertellen en daarmee de kijker emotioneel te raken. Een mooie uitdaging, die we maar wat graag aan wilden gaan! In opdracht van contentmarketingbureau Zandbeek ontwikkelden en realiseerden we een commercial waarin hoofdpersoon Kevin de Koreaanse taal leert voor een wel heel bijzondere gelegenheid. We zijn trots op het resultaat en op de manier waarop we storytelling hebben kunnen verwerken in een film van slechts 30 seconden.

In onze ‘behind the scenes’-video geven we jullie graag een kijkje achter de schermen bij deze productie. Daarin zie je hoe regisseur Hugo Keijzer voor het hoogst haalbare resultaat gaat, ook op het gebied van de Koreaanse taal. Zo maken we gebruik van een lokale cast en crew in Zuid-Korea, en een Koreaanse taalcoach hier in Nederland. Daarnaast laat de video ook zien hoe we op de set omgaan met COVID-19, en wat de rol van de social distance manager daarin is. Je kunt de commercial en de ‘behind the scenes’-video hieronder bekijken!