Onze filosofie

WAAROM WE FILMS MAKEN?

Omdat films ons een speciaal gevoel geven en we dat gevoel willen delen.

Kippenvel, ontroering en verbondenheid: het is één van de mooiste gevoelens die er zijn. Dát willen wij creëren…en delen.

We creëren het door het vertellen van een verhaal. We delen het door het maken van een film.

En telkens als dat ons lukt, creëeren we een speciaal moment in je dag. Een moment van betekenis en verbinding.

Precies in dat moment schuilt onze waarheid:

True stories, true cinema.

Daarom maken wij films.

Ons team

Jasper Claus

Creatief Directeur & Oprichter

Paul Keur

Managing Partner

Veerle Denissen

LEAD CREATIVE

Alyssa Hendriks

Head of Production

Bart Hagel

Editor

Peter Oosterhuis

Editor & Animator

Pieter Colombijn

Creative / Cinematographer 

Lotte Talsma

Producer

Sabine Strasters

Marketeer

Roos Aalvanger

Senior Producer

Femke Tiessen

Producer

Rimon Awad

Editor 

Lisanne Kühne

Producer

Nuriye Snijdewind

Office Manager

Julia Provorchenko

Editor

Kate Pyshchykova

Producer

daniëlle v bambergen

Administratie

Alyssa Hendriks

Head of Production

Alyssa Hendriks

Head of Production

Alyssa Hendriks

Head of Production

Alyssa Hendriks

Head of Production

Alyssa Hendriks

Head of Production

Alyssa Hendriks

Head of Production

Onze filosofie

WAAROM WE FILMS MAKEN?

Omdat films ons iets laten voelen
en dat gevoel willen we delen.

Het is een van de beste gevoelens die we kennen.
Het tintelt onze huid, verwarmt ons hart met liefde en verbindt ons allemaal.

Het is een gevoel dat we moeten creëren … en dan delen.
Dat gevoel creëren we door storytelling
en we delen het via film.

En telkens als het ons lukt,
creëeren we een speciaal moment in je dag.
Een moment van betekenis en verbondenheid

En op dat moment vinden we onze waarheid:
Echte verhalen met inhoud.

Daarom maken we films.

Onze klanten

Onze methode

Onze true storytelling-methode zal uw volgende bedrijfsfilm uitzonderlijk goed laten werken. Echte storytelling creëert een echte emotionele band tussen u en de kijkers, waardoor hun hart open gaat voor uw boodschap.
1.

TRUE
STORYTELLING
TOEZEGGING

Als u echte emotionele impact wilt, moeten we eerst nagaan of u klaar bent om onze methode te omarmen. Dat betekent dat we moeten accepteren dat feitelijke details over uw bedrijf tot een minimum worden beperkt. Het betekent ook dat het verhaal zelf veel prominenter zal zijn dan uw bedrijfsboodschap – idealiter is het een 90/10 balans. En dat je film zowel het negatieve als het positieve moet omarmen. Want zonder personages die obstakels overwinnen door strijd, is er geen verhaal – en geen emotionele verbinding met uw boodschap.

2.

STRATEGIE
ONTWIKKELING

Nu kunnen we beginnen. De eerste fase is gewijd aan uitgebreid boodschap- en inzichtonderzoek dat zal leiden tot de strategie die uw film zal hanteren, en we bepalen welke overwegingen we moeten meenemen in de ontwikkeling van de film. In deze fase landen we op cruciale aspecten als publieksprofiel en strategische doelstellingen. We ontwikkelen ook een algemeen idee van de boodschap die u wilt overbrengen. En het allerbelangrijkste: we zoeken uit wat uw publiek als ‘waar’ zal ervaren.

3.

VERHAAL-
ONDERZOEK

Dan beginnen we met de fase van het verhaalonderzoek. Meestal strekt het onderzoek zich uit tot buiten uw organisatie: het internet, nieuwsmedia, onze eigen archieven en ervaringen, boeken, films en documentaires, en op locatie. Dit proces leidt tot een solide concept dat het verhaal schetst en hoe het kijkers leidt naar de boodschap. Op basis van ons onderzoek wordt vervolgens een script ontwikkeld, vrij van clichés en melodrama en gegrond in de realiteit.

4.

PRODUCTIE
FASE

In de productiefase creëren we prachtige filmische beelden en meeslepend geluid om uw verhaal op de meest aantrekkelijke en spannende manier te vertellen. Dit betekent meestal dat we op pad gaan en op locatie filmen, maar voor animatie vindt het productieproces plaats achter computers. Het team kan variëren van een enkele camera journalist om een evenement te filmen tot een crew van dertig mensen voor grotere producties.

5.

POST-PRODUCTIE

In de postproductie combineren onze editors beeld en geluid op creatieve manieren, om de film te optimaliseren voor de sterkste emotionele impact. Nadat we de eerste cut van de film hebben vertoond, gaan we samen met u over tot de optimalisering ervan, inclusief het creëren van alle nodige spin-off content, afgestemd op uw kanalen. En dan is uw film klaar om de wereld in te worden gestuurd. Om mensen te ontroeren, te inspireren en te overtuigen. Om een van uw succesverhalen te worden – en een van de onze.