Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/c/f/4/1camera.nl/httpd.www/wp/wp-content/themes/1camera/single-film.php on line 15 Warning: Attempt to read property "name" on null in /customers/c/f/4/1camera.nl/httpd.www/wp/wp-content/themes/1camera/single-film.php on line 15 Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/c/f/4/1camera.nl/httpd.www/wp/wp-content/themes/1camera/single-film.php on line 20 Warning: Attempt to read property "slug" on null in /customers/c/f/4/1camera.nl/httpd.www/wp/wp-content/themes/1camera/single-film.php on line 20 Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /customers/c/f/4/1camera.nl/httpd.www/wp/wp-content/themes/1camera/single-film.php on line 22 Jaarverslag 2021 - 1CAMERA

Jaarverslag 2021

Dit is één van een serie van drie films die we produceerden voor LeasePlan’s Jaarverslag 2021. In deze films gaat LeasePlan in op trending topics als ESG, Digitale Transformatie en het Semiconductortekort, zowel vanuit extern als intern oogpunt. We hebben de geïnterviewden en de settings waarin ze zich bevonden bewust gecentraliseerd, waarbij we de focus op de boodschap van de films hielden en tegelijkertijd de esthetiek maximaal konden beheersen.

Wil jij een soortgelijke film maken?