Case studies

Challenge:

Mensen in het hart raken met een film die zowel merken als producten overstijgt, maar ze wel verenigt.

View project

Uitdaging:

Laat medewerkers van FrieslandCampina voelen hoe bijzonder melk eigenlijk is.

View project

Uitdaging:

Laat het publiek zien en geloven dat boeren klimaatsuperhelden kunnen zijn die het waard zijn om voor te vechten.

View project

Uitdaging:

Vertel me dat DSM de wereld zal veranderen zonder mij te vertellen dat DSM de wereld zal veranderen.

View project

Uitdaging:

Als je Heineken verlaat als een succesvolle CEO, zou je een uitstekend feest verwachten, maar dan slaat COVID-19 toe en krijg je alleen een afscheidsvideo. Zorg dat het werkt.

View project

Uitdaging:

Vertel in een commercial van 30 seconden een verhaal over liefde en raak de kijker emotioneel.

View project

Uitdaging:

Breng het belang van een vernieuwd en sterke missie en visie voor de Nederlandse Rechtspraak onder de aandacht.

View project

Uitdaging:

Adresseer de vooroordelen waarmee vrouwen in hun professionele leven worden geconfronteerd zonder hen als slachtoffer neer te zetten.

View project

Uitdaging:

Manage de verwachtingen over werken in de grootste slager van Europa.

View project

Uitdaging:

Illustreer hoe diepgeworteld en essentieel de diensten van KPN in Nederland zijn.

View project

Achmea | Samen leven volgens Achmea

Cinema production

FrieslandCampina | The story of milk

Cinema production

USFRA | 30Harvests

Cinema production

DSM | Unsung heroes of science

Cinema production

Heineken | CEO Farewell film

Cinema production

NHA | Time for love

Cinema production

De rechtspraak | Mission and Vision

Animation

Heineken | International women's day

Classic production

Vion | Work at Vion

Cinema production

KPN | School on Wheels

Cinema production