Case studies

  • Friesland Campina | The story of milk | Cinema productie

  • USFRA | 30Harvests | Cinema productie

  • DSM | Unsung heroes of science | Cinema productie

  • Heineken | CEO afscheidsfilm | Cinema productie

  • NHA | Tijd voor de liefde | Cinema productie

  • De rechtspraak | Missie en visie | Animatie

  • Heineken | Internationale vrouwendag | Classic productie

  • Vion | Werken bij Vion | Cinema productie

  • KPN | School op Wielen | Cinema productie

Uitdaging:

Laat medewerkers van FrieslandCampina voelen hoe bijzonder melk eigenlijk is.

View project

Uitdaging:

Laat het publiek zien en geloven dat boeren klimaatsuperhelden kunnen zijn die het waard zijn om voor te vechten.

View project

Uitdaging:

Vertel me dat DSM de wereld zal veranderen zonder mij te vertellen dat DSM de wereld zal veranderen.

View project

Uitdaging:

Als je Heineken verlaat als een succesvolle CEO, zou je een uitstekend feest verwachten, maar dan slaat COVID-19 toe en krijg je alleen een afscheidsvideo. Zorg dat het werkt.

View project

Uitdaging:

Vertel in een commercial van 30 seconden een verhaal over liefde en raak de kijker emotioneel. 

View project

Uitdaging:

Breng het belang van een vernieuwd en sterke missie en visie voor de Nederlandse Rechtspraak onder de aandacht. 

View project

Uitdaging:

Adresseer de vooroordelen waarmee vrouwen in hun professionele leven worden geconfronteerd zonder hen als slachtoffer neer te zetten. 

View project

Uitdaging:

Manage de verwachtingen over werken in de grootste slager van Europa.

View project

Uitdaging:

Illustreer hoe diepgeworteld en essentieel de diensten van KPN in Nederland zijn.

View project

FrieslandCampina | Uitdaging:

Laat medewerkers van FrieslandCampina voelen hoe bijzonder melk eigenlijk is.

View project

USFRA | Uitdaging:

Laat het publiek zien en geloven dat boeren klimaatsuperhelden kunnen zijn die het waard zijn om voor te vechten.

View project

DSM | Uitdaging:

Vertel me dat DSM de wereld zal veranderen zonder mij te vertellen dat DSM de wereld zal veranderen.

View project

Heineken | Uitdaging:

Als je Heineken verlaat als een succesvolle CEO, zou je een uitstekend feest verwachten, maar dan slaat COVID-19 toe en krijg je alleen een afscheidsvideo. Zorg dat het werkt.

View project

NHA | Uitdaging:

Vertel in een commercial van 30 seconden een verhaal over liefde en raak de kijker emotioneel. 

View project

De Rechtspraak | Uitdaging:

Breng het belang van een vernieuwd en sterke missie en visie voor de Nederlandse Rechtspraak onder de aandacht. 

View project

Heineken | Uitdaging:

Adresseer de vooroordelen waarmee vrouwen in hun professionele leven worden geconfronteerd zonder hen als slachtoffer neer te zetten. 

View project

Vion | Uitdaging:

Manage verwachtingen over werken in de grootste slager van Europa.

View project

KPN | Uitdaging:

Illustreer hoe diepgeworteld en essentieel de diensten van KPN in Nederland zijn.

View project