Case studies
Challenge:
Mensen in het hart raken met een film die zowel merken als producten overstijgt, maar ze wel verenigt.
View project
Uitdaging:
Laat medewerkers van FrieslandCampina voelen hoe bijzonder melk eigenlijk is.
View project
Uitdaging:
Laat het publiek zien en geloven dat boeren klimaatsuperhelden kunnen zijn die het waard zijn om voor te vechten.
View project
Uitdaging:
Vertel me dat DSM de wereld zal veranderen zonder mij te vertellen dat DSM de wereld zal veranderen.
View project
Uitdaging:
Als je Heineken verlaat als een succesvolle CEO, zou je een uitstekend feest verwachten, maar dan slaat COVID-19 toe en krijg je alleen een afscheidsvideo. Zorg dat het werkt.
View project
Uitdaging:
Vertel in een commercial van 30 seconden een verhaal over liefde en raak de kijker emotioneel.
View project
Uitdaging:
Breng het belang van een vernieuwd en sterke missie en visie voor de Nederlandse Rechtspraak onder de aandacht.
View project
Uitdaging:
Adresseer de vooroordelen waarmee vrouwen in hun professionele leven worden geconfronteerd zonder hen als slachtoffer neer te zetten.
View project
Uitdaging:
Manage de verwachtingen over werken in de grootste slager van Europa.
View project
Uitdaging:
Illustreer hoe diepgeworteld en essentieel de diensten van KPN in Nederland zijn.
View project